jueves, 18 de febrero de 2016

Taldeko hausnarketa

Gaurko klasean Iruntxo taldeen blogak aztertu eta konparatu ondoren ikusi dugu gauza askotan curriculumaren inguruan bat egiten dugula. Aurreko sarreran egin nuen bezala, oraingoan taldeka, curriculum-a hartu eta gure argazkietan zer genuekan antzeko hausnartzen egon ginen.
Hemen utziko dizkizuet nire taldekideen blogen helbideak:

Iratxeren bloga
Leireren bloga
Martaren bloga
Hemen lau egoera komun hauen inguruan komunean egin dugun zerrenda txiki bat utziko dizuet:




Inauteriak:     

- Adierazpen artistikoa eta musikala (Gorputza eta emozioak autoerregulatzea).
- Elkarlana eta lankidetza
- Errespetua
- Parte hartzea
- Ahotsa deskubritzea eta probatzea.
- Hizkuntzaz kanpoko zeinuak (intonazioa, keinuak, aurpegierak) ezagutzea eta arian-arian erabiltzea, komunikazio-xedearen esanahia indartzeko.
- Espazioaren, erritmoaren eta denboraren lehen nozioak lantzea mugimenduaren bidez.
- Norberaren gorputzak dituen komunikazio-ahalmenak arakatzea, deskribatzea eta erabiltzea, adierazpen-baliabide izateko: mugimendua, negarra, irribarrea, oihua, tonua, adierazkortasuna, keinua.
- Soinu eta kontraste batzuk entzumenaren bidez bereizten hastea: zarata-isiltasuna, luzea-laburra, ozena-eztia, etab.
- Zentzumenak esploratzea eta askotariko materialak eta tresnak erabiltzea. Materialen eta tresnen ezaugarri batzuk deskubritzea.

Gabonak: 

- Adierazpen musikala
- Parte-hartzea
- Harremana taldean
- Gorputza eta emozioa autoerregulatzea
- Ahotsa deskubritzea eta probatzea
- Espazioen, erritmoaren eta denboraren lehen nozioak lantzea mugimenduaren bidez.
- Informazioa ulertea, buruz ikastea eta adieraztea.

Txangoak:

- Autonomia lantzea, segurtasuna, bakoitzaren nortasuna eraikitzea.
- Ingurune fisiko eta soziala behatu, aztertu..jolasen bidez.
- Errespetu, laguntza eta lankidetzako jarrera.
- Plangintzan erabakitakoa betetzea / arauak.
- Pertsonen arteko harremanak eta komunikazioa lantzea.
- Gatazkak kudeatzea
- Hartu-emanak gizarte-inguruan / ingurune fisiko eta naturalarekin
- Lotura afektiboak bilatu eta ezartzea adineko pertsonekin eta eskolako harremanekin.
Enpatia-jarrerak izaten hastea.
- Naturako elementuak eta fenomenoak behatzeko interesa izatea. Haien ezaugarrietako
batzuk ezagutzen hastea.

Klasean/ psikomotrizitate gelan:

- Konpetentzia motorra: nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpena.
- Gorputza kontrolatzea (oreka, koordinazioa...)
- Errespetua, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea.
- Ongizate emozionalari eta fisikoari dagozkion jarrerak lantzea.
- Zentzumenak gorputza eta kanpo-errealitatea arakatzeko erabiltzea eta, zer sentsazio eta pertzepzio izaten dituen ezagutzea.
- Konfiantza izatea zereginak laguntzarekin betetzeko eta eguneroko bizitzako zailtasunak gainditzeko ahalmenean. Arrisku egoera batzuk hautematen eta sahiesten hastea.
- Norberaren erritmo biologikoa eguneroko bizitzaren sozializazio-sekuentzietara egokitzea.
- Eskuen erabilera fineko trebetasunak koordinatzea eta kontrolatzea.
- Jolas arauak ulertzea.
- Gailu teknologikoen eta digitalen gaineko interesa adieraztea eta haiek erabiltzea, pertsona helduen laguntzarekin.
- Askotariko testuak (ipuinak, olerkiak...) arretaz entzutea eta testu horiek eskatzea.
- Joku-librean parte hartzea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario