Gaurko klasean Iruntxo taldeen blogak aztertu eta konparatu ondoren ikusi dugu gauza askotan curriculumaren inguruan bat egiten dugula. Aurreko sarreran egin nuen bezala, oraingoan taldeka, curriculum-a hartu eta gure argazkietan zer genuekan antzeko hausnartzen egon ginen.
Hemen utziko dizkizuet nire taldekideen blogen helbideak:
Hemen utziko dizkizuet nire taldekideen blogen helbideak:
Iratxeren bloga
Leireren bloga
Martaren bloga
Hemen lau egoera komun hauen inguruan komunean egin dugun zerrenda txiki bat utziko dizuet:
Inauteriak:
- Adierazpen artistikoa eta musikala (Gorputza eta emozioak autoerregulatzea).
- Adierazpen artistikoa eta musikala (Gorputza eta emozioak autoerregulatzea).
- Elkarlana eta lankidetza
- Errespetua
- Parte hartzea
- Ahotsa deskubritzea eta probatzea.
- Hizkuntzaz kanpoko zeinuak (intonazioa, keinuak, aurpegierak) ezagutzea eta arian-arian erabiltzea, komunikazio-xedearen esanahia indartzeko.
- Espazioaren, erritmoaren eta denboraren lehen nozioak lantzea mugimenduaren bidez.
- Norberaren gorputzak dituen komunikazio-ahalmenak arakatzea, deskribatzea eta erabiltzea, adierazpen-baliabide izateko: mugimendua, negarra, irribarrea, oihua, tonua, adierazkortasuna, keinua.
- Soinu eta kontraste batzuk entzumenaren bidez bereizten hastea: zarata-isiltasuna, luzea-laburra, ozena-eztia, etab.
- Zentzumenak esploratzea eta askotariko materialak eta tresnak erabiltzea. Materialen eta tresnen ezaugarri batzuk deskubritzea.
Gabonak:
- Adierazpen musikala
- Parte-hartzea
- Harremana taldean
- Gorputza eta emozioa autoerregulatzea
- Ahotsa deskubritzea eta probatzea
- Espazioen, erritmoaren eta denboraren lehen nozioak lantzea mugimenduaren bidez.
- Informazioa ulertea, buruz ikastea eta adieraztea.
Txangoak:
- Autonomia lantzea, segurtasuna, bakoitzaren nortasuna eraikitzea.
- Ingurune fisiko eta soziala behatu, aztertu..jolasen bidez.
- Errespetu, laguntza eta lankidetzako jarrera.
- Plangintzan erabakitakoa betetzea / arauak.
- Pertsonen arteko harremanak eta komunikazioa lantzea.
- Gatazkak kudeatzea
- Gatazkak kudeatzea
- Hartu-emanak gizarte-inguruan / ingurune fisiko eta naturalarekin
- Lotura afektiboak bilatu eta ezartzea adineko pertsonekin eta eskolako harremanekin.
Enpatia-jarrerak izaten hastea.
- Naturako elementuak eta fenomenoak behatzeko interesa izatea. Haien ezaugarrietako
batzuk ezagutzen hastea.
Klasean/ psikomotrizitate gelan:
- Konpetentzia motorra: nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpena.
- Gorputza kontrolatzea (oreka, koordinazioa...)
- Errespetua, laguntza eta lankidetzako jarrerak eta ohiturak lantzea.
- Ongizate emozionalari eta fisikoari dagozkion jarrerak lantzea.
- Zentzumenak gorputza eta kanpo-errealitatea arakatzeko erabiltzea eta, zer sentsazio eta pertzepzio izaten dituen ezagutzea.
- Konfiantza izatea zereginak laguntzarekin betetzeko eta eguneroko bizitzako zailtasunak gainditzeko ahalmenean. Arrisku egoera batzuk hautematen eta sahiesten hastea.
- Norberaren erritmo biologikoa eguneroko bizitzaren sozializazio-sekuentzietara egokitzea.
- Eskuen erabilera fineko trebetasunak koordinatzea eta kontrolatzea.
- Jolas arauak ulertzea.
- Gailu teknologikoen eta digitalen gaineko interesa adieraztea eta haiek erabiltzea, pertsona helduen laguntzarekin.
- Askotariko testuak (ipuinak, olerkiak...) arretaz entzutea eta testu horiek eskatzea.
- Joku-librean parte hartzea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario